tisdag 2 februari 2010

Medieteknik A - Första inlägg

God eftermiddag alla bloggers.
Detta är mitt första inlägg inom Medieteknik A där ni kommer få en titt på uppgifter och det som händer omkring Södertörns Högskola VT10(Vår terminen 2010), MTA(Medieteknik A).

Mina förväntingar över kursen MTA är väl att det ska vara mycket praktiskt och teoretiskt.
Svårt och komplicerat men ändå kul att börja få igång hjärnan igen efter att man har haft en stor lov.

Varför jag väljer MTA är för att det är något jag är intresserad över, innehåller ljud bild och mjukvaror som man kan redigera och tillägga samt att jag har stort intresse för praktiska arbeten än teoretiska.
Förhoppningsvis så blir det mindre skrivande dock att jag antecknar snabbt med datorn så hoppas jag på att det blir mycket ljud och bild samt filmande och kanske får hoppas att det leder lite till en bra framtids yrke.


Lite kort fattat om mig

Namn: Kawing ( Jag föredrar att ni kallar mig Kawe)
Smeknamn: Kawe
Ålder: 19
Ursprung: HongKong (Kina)
Personlighet: Social och tyst låten men smälter sig in i gruppen.

Ses på föreläsningarna!

/Kawe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar